Karty stránky

1. 9. 2018

...tolik možností a tak málo času?

DigiArt
Prázdniny jsou úžasné, ale mě na tvoření zbývá málo času. Slunce, voda, to jsou moje "zdržovače". Léto bez slunce a povalování u vody si prostě nedovedu představit. I  když se dá kreslit i u vody,
přece jenom, nechci utrpět těžké spáleniny zad, protože stín vyhledávám velmi málo a při plavání se jaksi blbě maluje. Ale našly se i chladnější chvilky a tak jsem kreslila. Ať už na papír nebo přes tablet, viz letní příspěvek. Také jsem se probírala staršími, tedy mými rannými tvorbami a jednu, tu úplně první, která vše odstartovala, jsem překreslila tak, jak ji cítím dnes. Je fajn vidět, jak se člověk posunul.
Další skvělou věcí se pro mě stal tablet. Z návrhu, který může působit velmi hrůzostrašně a začátečníky by nutil stále gumovat a vylepšovat, se stane velmi dobrý obrázek. Nejsem portrétní malíř a ani se o to nesnažím. Digiart mi přináší další rozměr a neomezené možnosti. Jsem posedlá těmi svými koketkami a tak se prostě objevují všude.
Čajových krabiček se doma také poslední dobou sešlo požehnaně a tak se mi hodí, když mě zrovna nic nenapadá. Ideální formát na kreslení domečků pomocí štětců a inkoustových pastelek. Karton od čaje je dobrý jak na vodomalbu, tak na fixy a pastelky. A ještě má moji oblíbenou "nebílou" barvu.
Takže možností mám spousty, času bylo málo, ale teď bude příležitost. Nic mě nebude rozptylovat a já se budu moci naplno věnovat tvorbě, kterou jsem si předchystala během léta. Za mě chvála podzimu a zimě.


originální tvorba roku 2012, A4


překresleno rok 2018, A4
čajová krabička, aquabrush, inkpencils
hrůzostrašný digitální návrh

konečná verze
Kdo by měl zájem podívat se na vývoj mé tvorby za posledních 6 let, najdete ji ZDE na Pinterestu.

A protože už je chladno, jdu tvořit. Mějte se krásně a příště zase tady



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.