Karty stránky

29. 12. 2018

PF 2019


Další rok za námi. Jako každý rok, i letos jsem zhodnotila svoji celoroční činnost. Je dobré vidět kam se posouvám. A jestli vůbec. Ale jo, posunula jsem hranice. Od malých krabicočajových rozměrů k větším formátům. Od cartoon obličejů k tajemnějším výrazům.
Vyzkoušela jsem nová, kvalitnější kreslící media. Vodou rozmyvatelné fixy, pastelky. Pořídila jsem si lepší papíry. Poslala jsem v knižním vydání do světa zendaly. Tím se mi splnilo tajné přání, vydat mandaly. Jen Vesmír věděl jakým způsobem se budou vydávat. Naučila jsem se vyrobit si vlastní skicáky. Objevila jsem kouzlo digitální kresby. No co víc si může člověk přát?
Věřím, že to, co jsem tvořila o vánočním čase, bude příští rok zdokonaleno, nebo rozšířeno. Vždy tomu tak bylo.

jak to bylo v lednu a jak to skončilo v prosinci

krabičky od čaje, výborný na kreslení
modrá byla taky dobrá
první pokusy s vodourozmyvatelnými fixy
Derwent, když je miluješ není co řešit
akvarelové štětce, úžasná věc

DigiArt
kombinace pastelek a fixů
říjnové tvoření do osobně vyrobeného deníčku
mandaly v akci a další činnosti, které zatím čekají na svoje slunce
a nový směr mých holek. Mixed Media Art

zadní strana obrázku. Ani jsem nevěděla, že tam ten nápis je. Že by nějaký vesmírný vzkaz? :-)

 A co že je to to Mixed Media Art? Kombinace různých technik, medií (barvy, laky, struktury...), koláže, prostě jak to jde, tak se to tam dá. Tento je zhotoven cvičně na papírové nákupní tašce. Pozadí je pomačkaný papír, byly použity akrylové barvy, voskovky a kresleno je úhlem, natupovaná šablona mandaly a textu.
Takhle to může vypadat, když se dělá na ostro.
dárek k narozeninám


Takže já už mám do příštího roku jasno. Jako vždy to nechám plynout, aby se samo ukázalo, jak se to má dělat.

Přeji vám tímto vše nej do nového roku, děkuji za čas, který věnujete těmto řádkům a příští rok naviděnou








Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.