Karty stránky

18. 1. 2019

...pastelky, olejovky a akrylové barvy

Začíná se mi ten nový rok pěkně rozjíždět. Našla jsem, pro mě už ztracené,
destičky potažené plátnem. A protože už jsem minule zmiňovala mixed media techniku, bylo jasné, že tyto destičky jsou pro toto jako stvořené. Zmuchlaný papír, lepidlo, šablony a akrylové barvy. A bylo "vymalováno" . Obrázek v modré byl hotov. Tutéž techniku jsem použila i na hnědý obrázek. Zde jsem ale ještě přidala hrubou strukturovací pastu na které stojí ty domečky.


Do mé sbírky výtvarných médii letos jako první přibyly olejové pastely. A tak se zde rýsuje další úžasná věc. Zatím je to ve fázi pokus omyl.




Svoje inkoustové Derwenty jsem ale neopustila. Stále jsou aktuální. 





No a tak si žiji ve svém světě barev, snů a iluzí. Na zimní studené večery je to nejlepší lék :-)

Tak se mějte krásně, já jdu zase snít







Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.