Karty stránky

7. 2. 2019

...a je tu zase zentangle

Mohlo by se zdát, že jsem v poslední době pověsila zentangle na hřebík. Opak
je pravdou. Ještě ne. Objevila jsem krásný vzor Meshmerize od Tomás Padrós. Nedalo mě to a musela jsem ho vyzkoušet. Variací je nespočetně mnoho. Považuji ho po Paradoxu za druhý nejlepší. Zase ho vymyslel muž. Ne že by ženy neměly bezvadné vzory, ale muži jsou hračičkové a podle toho to potom vypadá. Takže moc za tento vzor děkuji. Vzniklo 11 obrázků s použitím i dalších různých vzorů. A jak se znám, budu zase experimentovat.





zde se jedná o fragmenty a vzor Baecube-Barbara Steyer

opět fragment a vzor Zefirki-Alena Light





Vypadá to, že je každý obrázek s jiným vzorem. Ale není. Je to jeden a ten samý jen s různými obměnami. 

Jdu si zase hrát. Mějte se krásně a já se zase ozvu


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.