Karty stránky

21. 2. 2019

...bylo - nebylo?

Dnes jsem pro vás připravila takové malé ohlédnutí za činností které jsem se věnovala, věnuji a které mezi sebou kombinuji.
Dělám pořádek v sešitech, skicácích a tak
vůbec v pokreslených papírech. Mám spoustu sešitů kam kreslím, skicuji a každý má své téma. V jednom postavy, v dalším zentangle a v tom dalším mandaly a v tom dalším a dalším...No a tak jsem v tom udělala pořádek. Nevím, jestli jsem někdy ukazovala kresby, které jsou v bloku mandalovém(proto i název dnešního příspěvku). Blok byl založen v roce 2015 a měla jsem v úmyslu tam kreslit mandaly a geometrické obrazce. A tak dnes přišel den, odtajnit tyto kresby.


















A zde ukáži, jak vypadá takový pracovní sešit. Je to sešit s označením 3 a je z období od 14.8.2015 - 2.10.2016. Na této straně jsem se věnovala geometrickému vzoru. Uplynuly více než 2 roky a já se věnovala vzoru Eaxy. Jenže mi ten vzor nešel do ruky. Prostě podle návodu jsem nebyla schopna dodržet nějaký řád. Bylo to celé takové bléééé. A tehdy mě došlo, že ten vzor znám a umím ho nakreslit rozhodně líp a tak aby byl pěkně symetrický. Což jsem u tohoto vzoru oceňovala. No a tehdy přišel na řadu právě tento sešit a vzor byl na světě. Když jsem se zpětně dívala na web autorky vzoru Eaxy, tak vznikal zhruba ve stejné době jako jsem já kreslila ten barevný a vůbec jsem netušila, že ho za 2 roky použiju.

barevný vzor, který jsem v roce 2016 konstruovala

vpravo rozkreslený vzor EAXY, v rámečku rozkreslení podle mě

a tady už je srovnání r.2016 a r.2019
Pak už jsem si jen znovu objevený vzor překreslila a když jsem ho chtěla uložit jako "Parkett", protože nevím proč mi to připomíná parkety, tak se sám přejmenoval na "Perkett".

No a to je pro dnešek vše. Uklízím dále, za ty roky se toho nakupilo, tak až zase objevím něco, co by vás mohlo inspirovat, podělím se.

Krásné dny přeji







Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.