Karty stránky

21. 3. 2019

...zentangle refresh

Uplynul přesně měsíc od posledního příspěvku, na kterém jsem zmiňovala úklid v mých výtvarných potřebách. A bylo to dobře . Uvolnilo se místo pro novou tvorbu. Také jsem zmiňovala, že zentangle jsem ještě nepověsila na hřebík, ale dala mu další šanci. A tento krok se ukázal také jako velmi povedený. Proč to všechno ?
To, že si vyrábím své skicáky a různé sešitky jistě víte. Takový malý hnědý jsem si vyrobila někdy v loňském roce a kreslila do něho NIC. Nu a po všech těch úklidech a šancích se ta první šance nabídla. Spousta různých zentanglových vzorů po různých možných papírkách. Vzala jsem tedy malý hnědý bloček a všechny mé oblíbené vzory a jejich interpretace jsem si tam z těch papírků překreslila. Své starší vzory, které jsem dříve používala jsem tam už nedala. Jsou zapsané v mých vydaných publikacích. Takže vznikl takový malý Zentangle Refresh. Technika zentangle se za tu dobu co se jí věnuji( od r.2012) značně pohnula dopředu. Nové vzory i nevzory, úžasné obrazy různých tanglerů, nápadů a inspirací fůra. Takže i já jsem se pohnula a stále se hýbu a nové věci budou brzy k vidění. Jsem ve stádiu příprav a prozatím vám ukáži tu menší část.

Úžasnou věcí se pro mě stal Nekonečný Zentangle. Skládaná knížečka do které se kreslí a kreslí a nebere to konce. U mě nabral konce v délce 2,20m. Narazila jsem na něj vloni, poznamenala si do sešitku s názvem NĚKDY ZKUSÍM a nechala být. Další šance pro zentangle a výrobu knížečky pro tento účel.

Zentagle Refresh a Nekonečný Zentangle

Další věcí je Zen Button. Taková mini mandalka s pár vzory. Hlavní u této mandaly je stínování, poté vypadá jako knoflík.


 Mini dlaždičky s názvem Bijou. Oficiální artikl zakladatelů Zentangle. Já je sice nemám z USA, ale jsou také originální :-)


Na fotografii níže vidíte přehled všech mých počinů, včetně psaní písmen, na které se teď chystám.


 A tady zase vidíte Nekonečný Zentangle z druhé strany (z konce nebo začátku?) Poslední věcí, kterou testuji, jsou skládačky z papíru. Malé skládané knížečky bez lepení, obálky nebo pytlíčky. Vše pro malé jednoduché obrázky nebo bonbonky pro mlsné jazýčky.


Začalo nejkrásnější období roku. Příroda se probudila a já s ní. Mám inspiraci,  nápady a chuť realizovat. A to je pro mě mooooc důležité.

Užívejte moji milí fanoušci krásných dnů které nás čekají a já se zase ozvu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.