Karty stránky

5. 7. 2019

...od jara spousta novinek


Od posledního příspěvku uběhlo hodně času. A taky se toho hodně událo.


#1 přidala jsem se na Instagram. Doba si to žádala. Můžete tak najít spoustu mé tvorby na jednom místě.

# 2 znovu jsem oživila lekce zenového kreslení. Nové nápady, nové postupy, nový styl... Data lekcí nebo workshopů najdete v horní záložce.

# 3 a pokud přišly do mého tvůrčího života novinky, bude muset něco drobného zase odejít (aby byla zachována životní rovnováha, jak praví moudrost života).V současné době spravuji několik svých stránek, které jsou navštěvované a které mne pojí se světem, který mám ráda a ve kterém jsem "doma". Už  prostě nestíhám všude všechno sdílet, informovat a tak. S velkou lítostí budu muset psaní na tento blog omezit. Je to pro mne srdcová záležitost, protože díky tomuto blogu jsem se přenesla do světa tvorby a internetu. Možná časem vytvořím novou webovou stránku. Ale to je ve hvězdách. Zatím tato stránka zůstane aktivní a můžete zde čerpat nápady a inspirace.
Budete-li však chtít vědět, co je u mne nového, navštivte můj "firemní" facebookový profil Inspired Art Aja nebo, jak už jsem výše zmínila - Instagram. Na těchto dvou stránkách najdete ty pravé AKTUALITY a můžete je navštěvovat jak je libo, protože jsou veřejné. Nemusíte si zřizovat žádné účty, stačí si příslušnou stránku uložit do oblíbených. 

A tak, po 11 a půl letech omezuji psaní na tomto blogu, abych se mohla věnovat novějším věcem. Doba pokročila a ...čo bolo to bolo, terazki.....

Těším se na vás v novogenerační době






Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.