Karty stránky

23. 7. 2018

...jedna skica a tolik možností (s dárkem pro vás)

Pokračuji v kreslení s nedávno pořízenými štětci, ale nebyla bych to já, abych u toho nezakoušela ještě něco dalšího. To že mě baví počítače a ne jenom jako běžného surfaře po internetu, už možná ví kdekdo. Bez vymožeností programů na úpravu fotek a kreseb, bych těžko mohla sdílet to, čím se zrovínka zabývám.

Ale dnes vám ukážu, čím jsem si krátila chvilku při čekání na grafický tablet. Abych toho jako neměla málo. Není to ani fotošop, ani vektorový corel (i když jsou si podobné), je to přímo program na kreslení komiksů, manga obrázků a co já vím jakých jiných serepetiček. Už jsem si to narvala i do telefonu. No prostě když musíš, tak musíš. A já se nebráním :-D.

Nejdřív ale to, co předcházelo tomu výše psanému. Úžas a radost ze štětců je nezměrná. Stará dobrá papírová krabička od čaje mi posloužila jako paleta, abych viděla, jak barvy vypadají v pastelce a jak ve štětci. Krabičku můžu doporučit pro zkoušky kreslení, protože povrch je úžasný, jak na vodovky, tak na pera. Jak vidno z obrázku, pastelky jsou oproti štětcům sytější.


Pak jsem si nakreslila různé hlavinky.

pouze štětce

kombinace pastelky(halenka a vlasy) a štětců

tahle se nakonec stala pokusným králíkem
No a pak jsem tu jednu vybrala a upravila v kreslícím programu IBIS Paint, ten mám v telefonu a vyskočila na mě jako plakát.


Další pak byla vytvořena v programu MediBang Paint Pro. Ještě je v kresbě co zlepšovat.


Úprava jedné trvala cca 3hodiny. Programy jsem testovala, takže to ještě není to pravé ořechové. Ale už vím, že s kreslením hned tak neskončím. Jen co dorazí ten tablet...

A teď ten slíbený dárek. Za věrnost, trpělivost při čtení a krásné komentáře. ZDE si můžete stáhnout v souboru PDF obrázek "pokusného králíka" a sami si ho, dle svého mínění, vybarvit.

Pokrok se prostě nedá zastavit. Nekamenujte mne prosím za to, že se občas přikloním k digitálnímu provedení. Je to jen další forma jak se umělecky vyjádřit.

Tak se mějte krásně, děkuji za návštěvu, užívejte léta a brzy zase naviděnou





Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.