Karty stránky

26. 5. 2018

...deníčků není nikdy dost

léto 2018

Tak jak se zdá, léto natvrdo vytlačilo jaro. Začínám totiž kreslit do sešitu, do kterého kreslím jen v létě u vody. Nikdy jsem vám ho nepředstavila, protože.....
protože pro mě nebylo co představovat. Ale dnes vám dám do něj nahlídnout. Každý umělec prý byl kdysi amatér :-D....Chci, abyste viděli, že i já někdy kreslím ne zrovna úspěšně. Přenesme se do roku 2014. Jen takové nijaké čmáráni do obyč školního sešitu. Ještě jsem si netroufla na kvalitní, profesionální výtvarný materiál. A možná jsem zaznamenávala sny, které se třeba časem vyplní. Jeden, ten zentanglový už je splněn, ten druhý, mandalový....ne, nebudu předbíhat, na to je ještě čas.
Zároveň s tímto sešitem jsem zjistila, že jsem jaksi posedlá různými sešitky, vesměs vlastnoručně vyrobenými. Ať už dříve zmiňovaný sketchbook, nebo nedávno vyrobený cestovní deníček. Mezitím mám ještě další, sestavený z uměleckých papírů různých barev značky Canson. Pak ještě maličký a jeden jen z obyčejných papírů, které byly vytrhané ze sešitu. A do všech těchto kreslím. Prostě posedlost, vášeň.....když musíš, tak musíš. Aby toho však nebylo málo, kreslím ještě na krabičky od čajů, různě po volných papírech. Já si prostě nemůžu pomoci.

Pojďte se tedy podívat, jak takové kreslení všude, vypadá v praxi. Začneme tím letním sešitem. Obyčejný školní sešit.

léto 2014, začala letní tradice, jen takové fakt čmárání

léto 2015, samé čmáranice

stále léto 2015, přidáno více kreativity

a ještě léto 2015, spíše jeho konec, léta 2016 a 2017 co se týče kreativity toho moc nenabídla

a máme léto 2018, bude asi v duchu pastelek

 Přesuneme se k sešitku sestaveného z uměleckých papírů zn. Canson. Jsou různě barevné a kreslím na ně jen z jedné strany. Až budou stránky pokreslené, bude sešitek sloužit jako sbírka obrázků.

canson ivory
tón papíru Ivory

zentangle
seznam papírů a zentanglová inspirace

gemstone
další tónovaný arch a opět inspirováno zentangle

black paper metalic pencil
metalické pastelky a černý papír


 A zde máme cestovní deníček. Už o něm byla zmínka, tak jen pro inspiraci, na co vše se takový soubor různých sešitků dá při výtvarné činnosti použít.

tvrdý papír a inkoustové pero

Magic pastelka od Koh-i-nooru

skicák a večerní kreslení

vodovkové bláznění na akvarelovém papíře
A poslední jsou ty deníčky, které jsem zmiňovala. Jeden maličký a jeden z vytrhaných papírů. Sešitky jsou už pokreslené, ale to vám ukážu v nějakém dalším příspěvku. No a velký skicák, kde si trénuji různé techniky.


Musel by asi být konec světa, abych přestala kreslit. Je to prostě moje vášeň. I když jsem se již odklonila od kreslení technikou Zentangle, stále se v mé tvorbě objevuje. Není však už prioritní, Byl to pro mě takový "převozník "k jiné tvorbě. Jsem za něj mooooc ráda.

Jestli i vy máte nějakou svoji vášeň, věnujte ji každou volnou chvilku. Nikdy totiž nevíte, kam vás později zavede.

Děkuji vám za návštěvu, přeji krásné dny a zase příště




Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.