Karty stránky

19. 11. 2017

...dámská jízda pokračuje

Dámská jízda pokračuje a začíná přituhovat. Z malých obrázků se přesunuji na větší. Zatím jen A5, tedy velikost malého sešitu a objevují se i neobvyklé formáty. A jak se znám, tak tím to nekončí.
Neobvyklý formát je formát roztrhané krabičky od čaje. Krásně pevný papír a není bílý. Nějak mě bílé stránky papíru začaly nudit a tak většinou kreslím na krémový papír nebo si ho barevně podbarvuji. Začínám také lehce koketovat s plátnem.

Příští týden slavím svoji pětiletku, kdy jsem se vydala na cestu kresby. No když se jen trošku pootočím, ušla jsem notný kus cesty. Jako samouk. Tisíce hodin pokusů a omylů. Spousty pokresleného papíru, vypsaných per, zlomených tužek a pastelek. Experimenty s různými technikami malby, kresby na různé podklady. Levné a drahé pomůcky, papíry. Nejlepší kresby ale vždycky vznikly na těch nejvíce popsaných levných papírech. Ale to všechno stálo za to. Pořád mě to někam táhne, stále mi to otevírá další a další dveře. A já se nesnažím držet se zuby nehty toho jednoho, jdu a dělám to co mě baví, co mi přijde do cesty, co mě osloví. Možná se někomu zdá, že u ničeho nevydržím. Ale to je život, to je jeho nabídka. Proč si odpírat věci, které se nám nabízejí a v kterých něco spatřujeme. Něco, co je důležité jen a jen pro nás. Beru a raduji se. Protože ty okamžiky radosti jsou to nejdůležitější v našem životě.
To ohlédnutí se dá ukázat. Stačí 3 obrázky:

obr. 1. 26.11.2012 začátek zentangle
obr. 2. 26.12.2016 vrcholná fáze zentangle
obr. 3. říjen 2017 mezidobí

Každý umělec byl kdysi začátečník :-)
A dnešní situace? 

papír Canson mix media Imagine, pastelky, A5

tvrdý papír A5

papír Canson mix media Imagine, pastelky, velikost A5

skicák, pastelky

Neobvyklé formáty, nepotřebné krabičky od čajů. Kreslit se dá na cokoliv.


vodou rozmyvatelné fixy


Angličtináři prosím o prominutí za mé anglické výrazy. Trénuji si na nich krasopis.

A pro štírku k narozeninám. Rámeček byl dodán, tak až bude zarámováno, určitě zadokumentuji.

velikost 13x18 cm, pero, tužka
No a tak se pozvolna nesu na vlně dámských tvářiček. Uvidíme kam dopluji.

Mějte krásnou neděli a někdy zase naviděnou




Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.