Karty stránky

25. 3. 2018

...mám pro vás dárek

Dlouho jste ode mě nic nečetli, žééé? Ne, protože jsem kreslila a kreslila
a vypilovávala techniku kreslení. Kdo sleduje moji FaCeBook stránku (odkaz je na levé straně této stránky), tak občas viděl nějakou tu kreslenou holku. Moc se mi nechtělo psáti dlouhé příspěvky a tak byly jen fotky. Dnes jsem se ale rozhodla a při úpravě obrázku se mi to potvrdilo, že je potřeba, abyste z toho mého kreslení taky něco měli. A tak přikládám omalovánku. Pravda, omalovánka je jiná než jste ode mě zvyklí. Ale někdo má rád holky, jiný zase mandaly a někdo zase vdolky 😁. Moje kresba je zpracována novými fixami vodou rozmývatelnými, na akvarelovém papíře. Další úžasné kreslící medium.
No a vzhledem k tomu, že dnes je jarní víkend, velikonoce za dveřmi, posunutý čas a dlouho světlo, tak je omalovánka ZDARMA. Můžete tak mít kousek mé originální tvorby u sebe doma. Už toho dívání a kochání bylo dost.


Originál a inspirace pro vás

 Na tomto odkaze si zdarma stáhněte PDF soubor na papír a stejnou tvářičku si vybarvěte dle svého. 


Mějte pěkný zbytek víkendu, užívejte prvních jarních dnů a zase naviděnou








P.S. Pokud budete někde na sociálním prostoru svoje dílko ukazovat, nezapomeňte zmínit odkaz, odkud jste obrázek stahovali. Děkuji za ctění autorského práva.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.