Karty stránky

24. 11. 2014

Co dělám, když chci NICnedělat

Měla jsem velmi inspirativní víkend. Venku listopadově vlezlo, zataženo, že ani myš nevystrčila čumák. Tak jsem si řekla, že se pustím do nějaké větší práce, kde se budu moci pořádně vykreslit. Padlo to na velkou půlmandalu na formát papíru A4, tady to můžu pořádně rozjet. Takže dva dny práce, ale to není práce taková, jakou otročíte někde za peníze, to je zábavná práce, při které ani nevíte kolik je hodin a nikam nepospícháte. Hotovo v neděli odpoledne, uklidila jsem si stůl a kochala se, v hlavě už mi běžely další nápady, ale ty chtějí ještě uzrát.
A proč to tady tak obšírně rozepisuji?
Protože dnes, v pondělí, jsem si řekla, že si udělám den NICnedělání. Pastelky a pera jsem odsunula do zadního rohu stolu, je z Ikea, tak je velkej, pustím si oblíbenou muziku, sjedu facebook, prohlídnu nějaké zajímavé stránky, prostě PC den. Jak jsem řekla, tak jsem činila, s přestávkami zhruba do odpoledne. Pak jsem si uvařila čaj a pustila audioknihu. Nevím proč, ale nevyhazuji ty malé obaly od Pickwick čajů, takové ty potištené , že by nějaká úchylka? Nevim. Ležely na stole a co dělaly? Volaly chuděry opuštené, z druhé strany nepomalované...takže jsem pastelky a pera zase přitáhla a při poslechu audioknihy ZASE kreslila a ještě udělala dva origami jestřáby. Takže když vám na otázku Co děláš? odpovím NIC, tak je jasný, že kreslím.
A tady je ta víkendová půlmandala
a tady poslech audioknihy i s ptákama (to jsou ti malí zelení, protože zrovna mám doma PURE GREEN čaje)

A kdo by chtěl vidět více z mé tvorby, navštivte mne na Inspired Art na Facebooku, odkaz je v liště vpravo.

Mějte krásný večer
Ája

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.