Karty stránky

3. 7. 2013

Krystaly a Inspired Art

Metatron's cube
Asi jsem potřebovala vyvážit v sobě ženskou a mužskou energii a po sérii malování kudrlinek a kytiček a lístečků jsem měla potřebu dělat něco co by bylo v pravém úhlu, čtvercové a vůbec jinak tvarované, ale hlavně s rovnou línií. Objevila jsem mnohostěny nebo taky zjednodušeně krystaly. Pro moje čmárání jak dělané. Je to totiž geometrie. Tak jsem našla vzor rozloženého krystalu, vymalovala jsem ho a poslepovala. Naposledy jsem lepila nějaké objekty snad jako malá holka, v době mého mládí hrady a zámky z nedostatkových ábíček. Nejdříve jsem ale nutně (prostě to nesneslo odklad) musela sestrojit a vykreslit Metatronovu kostku, kdo neví co to je a chtěl by vědět více, anglická Wikipedie říká... http://en.wikipedia.org/wiki/Metatron's_Cube. Jestli se vám to bude zdát nějaké tajemné až mystické, máte pravdu, trochu to tak je. Moje mnohostěny se jmenují Icosahedron, neboli krystal o 20 stěnách a 12 vrcholech a Dodecahedron - krystal o 12 stěnách a 20 vrcholech.


icosahedron

dodecahedron


rozložený dodecahedron





Mějte pěkný den Ája

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.