Karty stránky

21. 7. 2013

Mushroom po česku

Občas mě popadne kreslit jen takové nic neříkající tvary a ty tvary jen tak ledabyle vyplňovat linkami. Linky jsou tenké nebo tlusté, barevné, prostě záleží, co zrovna popadnu. Říkám tomu mušrum - mushroom v překladu znamená houba a mě to houby připomíná. Je to docela uklidňující, protože nemusíte přemýšlet, kam kterou linku vést, prostě si jenom čmáráte a v hlavě si přitom můžete lehce uspořádat myšlenky. Zjistila jsem, že v tom nejsem sama,  tady jsou stránky  Justine Ashbee  a její amorfní obrázky. Tohle čmárání je možná lepší jak všechny prášky na nervy. Moje obrázky jsou kresleny tenkým inkoustovým perem od japonské firmy Sakura na tvrdém papíře. Velikost obrázků je A6 (10,5x15cm) nebo A5 (21x15cm). Někdy mám chuť na barvy, takže používám naše pěkné české pastelky.

A5

A6

A6
Mějte pěkný den Ája

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.