Karty stránky

1. 12. 2019

...labyrint jako cesta k vlastní tvořivosti

 V listopadu proběhl pilotní projekt pro pokročilé. Jednodenní dílnička ZenArt kreslení
obrázků pomocí vzorů. Kreslily jsem labyrint. Byla jsem zvědavá, jak se s tím všichni popereme. Já si byla jista kresbou a možností způsobu podání. Ale jak to dopadne, to jsem nechala osudu (teď jsem to na sebe práskla :-)) Ihned poté, jak jsem odstartovala první kresbu vzorů jsem však viděla, že to dobře dopadne. A s tímto přesvědčením se podařilo dojít do konce a ještě přetáhnout přes časový limit. Když se totiž začne, člověk neví, kdy má skončit.

V dopolední části jsme si vytvořily tzv. SAMPLER, tedy vzorník vzorů přímo do vzoru. Už teď jsme měly vytvořen první obrázek. Po "obědě"(dávám uvozovky, protože malá svačinka sloužila pouze k uvolnění a debatování) jsme si trošku odpočinuly od kreslení vzorů. Vyzkoušely jsme si techniku třístupňového vybarvování vzorů, pověděly si něco málo o barevné teorii a hlavní věc, která dělá obraz obrazem - stínování. A pak už jsme se pustily do labyrintu. Jako začátečníci jsem si vyzkoušely nejprve malý. Ten velký si účastnice odnesly domů za domácí úkol a já věřím, že dnes už visí na zdi.
Workshop utekl velmi rychle. Nikdo z nás však nikam nespěchal a tak jsem mohly ještě trošku přetáhnout.

když se tvoří, není čas mít pořádek

vzorník a první vyplňování labyrintu

už se to rýsuje :-)

a tady už jsme na cestě

je hotovo!

Bylo to úžasné

Bylo to fakt úžasné. Děkuji účastnicím, moc jsem si to užila a byly jste skvělé. Největší zpětná vazba je pro mě vidět, že účastník odchází s obrázkem. S obrázkem, ve kterém vidím svoji úlohu lektora, předat ostatním svoje znalosti a zkušenosti. S obrázkem, ve kterém vidím, že to co dělám, má smysl.

Chcete si i Vy užít úžasnou atmosféru jednodenního workshopu nejen pro pokročilé? Navštivte některý z mnou pořádaných dílniček v Centru mandala v Brně.


Mějte se krásně a těším se na vás
(P.S. jdu chystat další workshop)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.