Karty stránky

16. 8. 2019

...reportáž ze ZenWorkshopu

Sice jsem nedávno vyhrožovala, že už sem nic v nejbližší době nedám, ale tvorba nových stránek je na delší dobu a je pár zážitků o které se s vámi chci podělit.
Facebook není uzpůsoben na reportážní čtení a psaní. Sama tam nerada čtu obsáhlé články, kdy musím furt rolovat a rolovat a na konci už zapomenu o čem to bylo na začátku.

Takže reportáž z třídenního ZenWorkoshopu, který se uskutečnil ve dnech 13.8 až 15.8.2019. Kdo nepřišel, o moc přišel. Toto jsem si fakt užila, i když to proběhlo v komorním obsazení. Ale taky dobře, protože účastnice mě měly jen pro sebe a mohly se tak dozvědět více zajímavostí a triků v oblasti kreslení.

První den jsme kreslily písmenka. Paní P. již byla v pokročilém věku. A tady se mi ukázalo, že začít není nikdy pozdě. Šlo jí to báječně. Myslím, že ani ve snu netušila, že umí tak krásně kreslit. Na začátku sice účastnice pochybovaly, zda to vůbec zvládnou, ale na konci byly samy překvapené, jak jednoduché to bylo.



Druhý den jsme pokročily k náročnější technice a dělaly jsme kameny. Pomocí pastelek, stínování a dělání lesků. I tady byly z kraje pochybnosti, ale... měla jsem velkou radost, ty obrázky byly prostě nádherné. 



toto fakt kreslily účastnice, já jsem jen asistovala

Poslední den se nesl v duchu zenknoflíků. Trocha geometrie, trocha soustředění, vybrat vzory a přidat stíny. Dokonce si paní D. vytvořila vlastní vzor. Jak už to tak v zentangle bývá...neexistuje chyba, jen vznikl další vzor. 



Paní M., která před časem prošla se mnou kurz pro začátečníky si obohatila svoji sbírku kreseb o novou techniku a paní D. se naučila nové vzory :-). Dámy a atmosféra dílny byly prostě skvělé. 

Mám z dílny velmi dobrý pocit, protože největší ohodnocení pro mne je vidět, že si účastník odnáší domů klenot. Že jsem ho provedla procesem tvorby a že opravdu zvládl to, co jsem ho chtěla naučit. 

Přeji účastnicím ať se jim daří při jejich dalším tvoření, protože mají fakt dobře našlápnuto.

Mějte krásné dny

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.