Karty stránky

14. 4. 2018

...cestovní deníček č. 2

Tak nový deníček na sebe nenechal dlouho čekat. Není celý nový, jen má nový kabátek. Ten starý si schovám 
a až budu mít vychytané mouchy, tak si udělám celý zbrusu nový. A protože chci, abyste viděli, jak se k takovému deníčku dostat, nafotila jsem postup výroby obalu a dám vám nahlédnout, k čemu to tak asi můžu používat.

Návod je trošku delší, tak snad vás neunudím k smrti a dojdete až do konce.


Ale konec řečí, jdeme na to. K výrobě jsem si obstarala:


  • Pěnová guma s lepící stranou (může být i bez lepení) rozm. 20 x 30cm
  • Ozdobný papír na scrapbook 30x 30 nebo dárkový papír
  • 2 m kloboukové gumy (středně tlustá)
  • šídlo nebo děrovačku
  • pravítko
  • nůžky

Vyměřila jsem velikost obalu s přidáním hřbetu, aby se mi tam vše pohodlně vešlo. Celkem je tam 6 sešitků velikosti 9 x 17 cm. Ozdobný papír jsem nalepila na rubovou stranu pěnové gumy. Vystřihla a udělala dírky na provlečení kloboukové gumy, pro zavěšení sešitků. Kdyby pěnová guma neměla zadní stranu s polepem, vynechala bych ozdobný papír. Ten je tam jen pro moji rozmařilost.


Protáhla jsem gumu, zavázala a nechala cancoury pro případ, že by něco nesedělo. Na zadní straně jsem uprostřed udělala další dírku pro provlečení gumy, která bude později celý systém držet pohromadě. Tady je dírka udělaná děrovačkou, ale z pozdější zkušenosti ji příště udělám jen šídlem. (Musím tam pak dělat velký uzel) Ještě jsem sehnala koženou přezku, tak jsem ji tam taky dala.  Ale není to nutností. (Opět moje posedlost dokonalostí)


Stahovací gumu pořádně zafixujeme sukama, pokud vše pasuje, ustřihneme konce gum a můžeme začít věšet deníčky.


Gumu vedeme uprostřed bločku. Můžeme ještě u bločku nahoře a dole procvaknout dírky, aby se nám guma moc nenatahovala, ale pěkně seděla kde má.


Navěšíme všchno co chceme a je hotovo. Můžeme začít plánovat, kreslit, sledovat, prostě co kdo chce.


 Takto tlustý je deníček se 6 sešity.


A teď se mrkneme, k čemu všemu to může sloužit. Obrázky se špatně fotily, protože jsem vám chtěla zachytit ten okamžik, který vidím já, když si listuji celým bločkem. Kdybych deníček vytáhla, už by to nebylo ono. 
Sešitek s tvrdými papíry jsem vyčlenila na svou různorodou tvorbu. Takže se zde objeví kresby, které mě zrovna napadnou. Viděla jsem cestou autobusem krásně rozkvetlou magnolii, tak jsem si ji nakreslila.


Další bloček s názvem TO DO - udělat - bude obsahovat záznamy toho, co chci udělat. Chtěla bych na léto háčkovanou kabelu, takže už je tam zaznamenaná. Další záznam je, udělat nový cestovní deníček. Tímto příspěvkem je hotov. Mám tedy splněno. Zde vidíte udělátko - držák na tužku. Ještě se objeví na nějaké fotce. Je to klipsa polepená zbytkem pěnové gumy.



Další díl je NOTES. Tak tady jsou různé poznámky, nápady, inspiro z netu, které jsem si dříve psávala jako všichni "někde" na papírky a pak je "někde " zahodila. Mám tady i sledovač nálady dne - mood tracker - Tak doufám, že nebude jen celý do zelena. Zatím je tam více oranžové, tedy docela dobrá nálada dne. (Tady je vidět ta klipsa na tužku)


Občas něco nakreslím bokem. Tedy mimo blok. Tak mám i průsvitnou složku a v ní obrázek, který chci mít na očích.

Skicák vypovídá o tom, že zde budu trénovat.


No a poslední deníček je EXTRA. Tady je recyklovaný hnědý papír a extra kresby.


A to je vše. Děkuji, že jste došli až sem. Je to opravdu dlouhý příspěvek. Ale chtěla jsem se s vámi podělit o to, co mi dělá radost a třeba vás i inspirovat k nějakému podobnému počinu. Ostatně tento blok je čistě inspirativní a bude mi velkým potěšením, pokud si odnesete nějaké zde uvedené nápady a sami je zrealizujete.

Mějte krásné dny 










Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.