Karty stránky

9. 1. 2017

...černá,bílá, sem tam červená

 I když kreslím většinou černým inkoustem, tak černá vůbec nepatří k mým oblíbeným barvám. Moje jediné černé oblečení jsou černé lodičky. V bytě mám pouze černé hrany na nábytku. Ale co se mi líbí a už jsem se k tomu dlouho chystala, jsou černo-bílé kresby tzv. OP ART. Optické iluze, pohyblivé "psycho" obrázky. To jsou obrázky, které ve vás mohou při delším sledování vyvolat bolesti hlavy, nebo nějaké jiné pojašení. Ale já, nedbaje těchto varování jsem se do nich pustila. Někteří tyto obrázky kreslí digitálně. Já jsem vytáhla tuš, pravítko a hlavně mě pomohly moje geometrické znalosti. Někde jsem přidala i červenou, protože jsem měla pocit, že tam prostě musí být něco barevnýho. Při kreslení mě oči nepřecházely, ani hlava nebolela, stále jsem svéprávná. Hlava mě bolela až když jsem obrázky doupravovala do dívatelné elektronické podoby. 
Inspirací mi byli Victor Vasarely a Bridget Riley, průkopníci Op Artu. Velikost obrázků je 20x20 cm a chystám se na červí díru o velikosti 50x50 cm. Červí díra mi připomíná spíše starou ždímačku, když odstřeďovala. Takže kdybych se dlouho neozývala, tak jsem pohlcená ve ždímačce.
A tady jsou:





Mějte krásný den a nenechejte se oklamat nějakými iluzemi




Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.