Karty stránky

14. 10. 2013

Just a perfect day - neboli den naruby

Tak dnešní den byl naruby, ale v tom dobrém:

1.
Ráno vpustím čerstvý podzimní vzduch do bytu a ejhle, ulice bez aut. Zprávy nesleduji, takže nevím, jestli dnes není nějaká celostátní akce: BENZIN ZDARMA nebo Líšeň přes noc evakuovali a já to zaspala a nebo všichni začali zodpovědně chodit do práce? Nééé, pouze blokové čištění.
2.
Jak jsem tak blikla ty stromy a ty barvy, najednou mě popadl kreativní záchvat a vytvořila jsem dva náramky i s prstýnkama. Jeden dle barev podzimu a druhý vznikl při poslechu mých oblíbenců.
3.
Chtěla jsem začít štrikovat nekonečný šál, jdu hledat vlnu. Vlna nikde, zato se našla krabice s fotkama a hlavně rámečkama co jsem už dlouho hledala.

A proč byl ten den naruby?
Ráno jsem si naplánovala, že půjdu nakoupit a začnu štrikovat nekonečný šál a
místo abych šla nakoupit jsem dělala náramky a
místo abych štrikovala jsem prohlížela se slzou v oku starý fotky a s těma jsem se podělila na FB a s náramkama na blogu. Takže z té šály asi dneska nic nebude a v ledničce taky nic nebude. Hlady neumřu a zítra je taky den. Možná je to dobrý recept na hubnutí.

A mezi tím vším ještě vkládám svoje oblíbené věci na PINTEREST. Takže jestli budete hledat nějakou inspiraci /vyšívání, háčkování, udělej si sám a jiné/, navštivte moji stránku na PINTERESTU, třeba tam najdete něco, co se vám bude líbit.
Líšeň bez aut

při poslechu mých oblíbenců

barvy podzimu
Mějte pěkný den Ája


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.