Karty stránky

29. 9. 2013

SketchBook - skicák

Rozhodla jsem se dneska dát vám nahlédnout do mého skicáku. Je to sešit, kde si cvičím ruku, zkouším co mě napadne. No, někdy se má mysl někam zatoulá a já prostě jen tak kreslím....říkám tomu stav bez tíže. V tomto stavu nevnímám, neslyším a kdyby mě vystřelili na Mars, tak bych se po probuzení asi divila. Občas v tomto stavu vznikne pěkná "psychomalůvka", jak uvidíte níže. A po takovémto psycho vznikají obrázky které jsou v galerii.
Dnešní stav bez tíže bylo kreslení perspektivy a blendování (prolínání) pastelek. Najdete tam i jednu optickou iluzi.

Perspektiva a blendování

Vzory maorského tetování - vpravo

Zkouška barevných gelových per

Psychedelic Art - Art of Nature


A když se mysl vrátí domů, slouží tento skicák jako zápisník toho, co se mi honí hlavou při kreslení. Že  to někdy stojí za to. Na posledním obrázku bylo nutné toto zamazat, bylo to nepublikovatelné.

Mějte pěkný večer 
Ája



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.