Karty stránky

3. 11. 2012

Hrátky s inkousty Tim Holtz

Objevila jsem další zábavu...inkousty. Přemýšlela jsem  o reklamních visačkách na moje výrobky. A protože mám ráda originalitu a když handmade tak ručně dělané, při brouzdání po netu a hledání určité informace jsem narazila na jedno video. Ten chlápek na videu se jmenuje Tim Holtz a dělá úžasné věcičky. No a už to bylo, inkoust a razítka se dají sehnat v mém oblíbeném obchůdku. Samozřejmě než se pustím do visaček, musím nejprve vyzkoušet větší věci, abych věděla jak to funguje a na co si dát bacha. Tak byla vytvořena karta, která později byla doplněna osobním textem. Text bohužel nezveřejním, s ohledem na autora. Dnes vznikly karty na dárek k narozeninám, jak jinak než v oblíbeném vintage stylu. S inkousty se pracuje jedna radost a další barvičky inkoustů jsou už na cestě, takže jak dorazí, hned se vrhám na visačky a jiné kartičky. Nápadů je dost.

Karta na text, který je uprostřed


Inkoust a hotové kartičky


Dolní kartičky před úpravou, vrchní po úpravě


Mějte se Ája

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.