Karty stránky

10. 12. 2009

Frivolité-Tatting-Frivolitkování

Už jsem potřebovala nějakou změnu z vyšívání a šití. Měla jsem nějaké předlohy na jakýsi tatting. Pořád se mi motal ve složkách a už jsem soubor chtěla smazat. Tak jsem ho naposled otevřela a dívala na obrázky. Práce se člunkem, no člunek doma ještě nemám, říkám si, tak jsem zašla do galanterie, milý člunek koupila a letošní vánoční stromeček bude ve znamení frivolitkových ozdob. Sice trvalo den, než jsem přišla na to jak udělat první uzlíky, ale pak se najednou zadařilo a tak jsem pár vzorečků vyzkoušela. Všechny na obrázku jsou moje prvotinky, mají chyby, ale mě to nevadí, nějak se to naučit musím, néé.


No a když už byly ty ozdůbky, tak jsem k nim přiháčkovala ještě nějaké andělíčky.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.