Karty stránky

5. 3. 2008

Malé jarní pleteníčko

Všichni kolem mě jsou pořád "jaksi nachcípaní" v horším případě "na ně něco leze".Nikdo mě ale nevysvětlí, jakým způsobem jsou "nachcípaní", neboť všichni vypadají velmi zdravě a ani co na ně vlastně leze. Někdy mě dá hodně práce abych odmítla návštěvu věrné kamarádky DEPRESE, protože výroky výše, které slyšíte několikrát denně, k této návštěvě vedou automaticky. Proto jsem vzala své oblíbené noviny, umotala pár ruliček a upletla malé srdíčko pro radost. A ještě si ho natřela narůžovo ( na té fotce to není moc vidět, ale růžový fakt je).Papírové pletení je můj oblíbený relax. Než jsem si ale nadělila digitální foťák , tak jsem většinu košíků rozdala. Ale něco mi ještě zbylo, tak až budu mít náladu to nafotit, určitě přidám další. Kdo sleduje Rady ptáka Loskutáka, tak se 9.3.08 dívejte, bude tam o tomhle více. Tak ať na vás nic neleze a rádoby věrné kamarády odmítejte, lezou na mozek:))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.