Karty stránky

2. 4. 2018

...cestovní notebook

Nebojte se, nebudu vám psát o tom, jak jsem si pořídila nový přístroj do domácnosti. Sice momentálně nikam necestuji, ale cestovní notebook nebo zápisník můžu mít. Je třeba občas udělat i jiné věci než jen kreslit. 
Mám spoustu svých vlastních
deníčků či zápisníků různých formátů a kvality papíru. Vyráběno v mezidobí, kdy není zrovna potřeba nebo chuť něci kreslit, ale ruce potřebují být zaměstnány. Ostatně už jsem se vám ZDE zmiňovala o jejich výrobě. Záznamy v nich nejsou písemné, ale výtvarné.
A jak se tak stává, zrovna ten, co nutně a nejvíce potřebuji je někde k nenalezení, poslal mi vesmír na moje "trápení" řešení. Travelers notebook. Hurá, konečně je vše v jednom. Jeden prototyp je hotový a jak se znám, tak nezůstane jen u jediného. Při dalším vychytám drobné nedostatky, kterých jsem se dopustila při prvovýrobě.
Na obal byl použit starý obrázek, který nejlépe vystihuje co tam tak asi bude obsaženo. Obrázek je nalepený na tužší prostírání od pana Wonga.Vnitřek tvoří deníčky z tvrdého papíru, skicák, akvarelový papír a další nutné a potřebné. Výroba nebyla nijak složitá, když se zeptáte strýčka Googla, určitě vám rád poradí :-). A co neporadí, ráda sdělím sama.
Velikost sbaleného notebooku je 9 x 17 cm, každý bloček má 10 listů, akvarelový vzhledem k tloušťce papíru jen 6 listů.
Výhoda malého počtu listů je ta, že až se popíšou, tak se udělá bloček nový a zase jinak zdobený. Na obalení jsem použila recy papírovou tašku. Můžete však použít ozdobný balící dárkový papír. Ještě byla použita klobouková guma, vyšetřeno trochu času a bylo hotovo.


Typy bločků, zleva: akvarelový papír, čtverečkovaný bloček, skicákový papír, tvrdý papír, linkovaný papír, recyklovaný hnědý papír

sbaleno a připraveno k použití


Přeji krásné jarní dny a šťastnou cestu :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.